Największą bolączką twórców contentu jest promocja. Dowiedz się, jak to zmienić!
Wszyscy wiedzą, że stworzenie strony to dopiero pierwszy, maleńki kroczek na długiej i mozolnej drodze kreowania swojej firmy w internecie. Nawet jeśli już masz ciekawy content, musisz nauczyć się go promować.
Jak promować content?
Poza popularnymi portalami, takimi jak Twitter, Facebook, Instagram czy LinkedIn warto pamiętać o działaniach takich jak:
- wysyłanie wiadomości poprzez newsletter
- współpraca z blogerami, właścicielami konkretnych witryn
- umieszczanie informacji o artykule w komentarzach na innych stronach internetowych
- skorzystanie z możliwości pozostawienia linku do artykułu na forum tematycznym
- tworzenie artykułów gościnnych
- prośba do znajomych/pracowników o udostępnienie treści
- pisanie artykułów sponsorowanych.
Co dadzą nam te działania? Przede wszystkim pozwolą wyjść poza wąski krąg już zainteresowanych naszą marką osób; także poza nadzieję, że zechcą oni udostępnić, kliknąć, że „(po)lubią”, zaćwierkają…
Dystrybuowanie swoich treści w miejscach, gdzie znaleźć możemy zainteresowanych czytelników to zdecydowanie lepsza opcja niż pozostanie w bezpiecznym kręgu sprawdzonych kanałów i stałych gości.
Ciekawym zagadnieniem mogą okazać zwyczaje potencjalnych odbiorców. Dla wielu z nas naturalne jest otwarcie skrzynki mailowej zaraz po przyjściu do pracy. W tym przypadku mailing okaże się świetnym rozwiązaniem – mail czeka na nas cierpliwie i nie ma możliwości, że umknie w natłoku innych informacji.