Reklama dla młodych i bogatych

Odpowiednia reklama to gwarancja zwycięstwa na rynku pracy – o tym doskonale wie każdy biznesmen. Jednak dzisiaj, kiedy reklamy są stałym elementem naszego życia, trudno jest dobrać odpowiednią strategię tak, aby rzeczywiście pokonać konkurencję, zbudować swoją pozycję jako lidera ciekawej, oryginalnej, solidnej firmy.

Wybór odpowiedniej strategii reklamowej

Na samym początku należy sobie zadać jedno podstawowe pytanie- do kogo właściwie chcemy trafić? Jaka grupa społeczna jest naszym celem? Otóż większość młodych przedsiębiorców chciałaby, aby ich produktami czy usługami zainteresowali się ludzie, którzy przede wszystkim mają odpowiednie zasoby finansowe.

Tu jednak pojawia się dosyć poważny problem. Dlaczego? Osoby takie zazwyczaj są zabiegane, bardzo dużo pracują, nie oglądają telewizji, nie czytają gazet. Często także wyłączają reklamy w internecie. Jak zatem do nich trafić? Idealną odpowiedzią na to pytanie są gadżety reklamowe.

Gadżety reklamowe

Co to właściwie są te gadżety reklamowe? To może być praktycznie wszystko, na czym tylko umieścimy logo albo nazwę naszej firmy. Najpopularniejsze są oczywiście torby, kubki, długopisy, notatniki itp. Kiedy je wręczyć? Dobrym momentem jest podpisanie jakiejś umowy, spotkanie informacyjne czy targi.

Na czym polega działanie reklamowe takich gadżetów? Otóż są to przedmioty, których zazwyczaj często używamy i które raczej nie są wyrzucane tak jak ulotki, czy stare gazety. A zatem przede wszystkim działamy na podświadomość- klient i całe jego otoczenie widzi co chwila nazwę naszej firmy na kuku czy innym przedmiocie. Ponadto pokazujemy w ten sposób, że dbamy o potrzeby klienta.

Nowoczesny gadżet- pendrive z nadrukiem

Jednak grupa, do której chcemy trafić zasługuje na naprawdę ciekawy gadżet, jakim bez wątpienia jest pendrive z nadrukiem. Na wstępie warto zaznaczyć, że pendrive jest czymś, czego osoby pracujące używają w zasadzie cały czas. A zatem nasz klient raczej nie pozbędzie się otrzymanego pendrive’a z nadrukiem.

Co więcej- nasz klient będzie cały czas korzystał z tego urządzenia. A zatem jeśli ciekawie zaprojektujemy taki pendrive, będzie on przyciągał uwagę współpracowników naszego klienta, jego przyjaciół, rodziny. W efekcie coraz większa grupa osób, których chcielibyśmy widzieć jako swoich klientów, wie o istnieniu naszej firmy i o tym, że rozdajemy ciekawe gadżety, zatem być może mamy bardziej nowatorskie podejście od innych firm!

Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio

Related

W ostatnim czasie technologia bardzo prężenie się rozwija. Obecnie dostępnych jest wiele nowoczesnych...