Jak skutecznie promować content? Możliwości jest wiele!

Największą bolączką twórców contentu jest promocja. Dowiedz się, jak to zmienić!

Wszyscy wiedzą, że stworzenie strony to dopiero pierwszy, maleńki kroczek na długiej i mozolnej drodze kreowania swojej firmy w internecie. Nawet jeśli już masz ciekawy content, musisz nauczyć się go promować.

Jak promować content?

Poza popularnymi portalami, takimi jak Twitter, Facebook, Instagram czy LinkedIn warto pamiętać o działaniach takich jak:

  • wysyłanie wiadomości poprzez newsletter
  • współpraca z blogerami, właścicielami konkretnych witryn
  • umieszczanie informacji o artykule w komentarzach na innych stronach internetowych
  • skorzystanie z możliwości pozostawienia linku do artykułu na forum tematycznym
  • tworzenie artykułów gościnnych
  • prośba do znajomych/pracowników o udostępnienie treści
  • pisanie artykułów sponsorowanych.

Co dadzą nam te działania? Przede wszystkim pozwolą wyjść poza wąski krąg już zainteresowanych naszą marką osób; także poza nadzieję, że zechcą oni udostępnić, kliknąć, że „(po)lubią”, zaćwierkają…

Dystrybuowanie swoich treści w miejscach, gdzie znaleźć możemy zainteresowanych czytelników to zdecydowanie lepsza opcja niż pozostanie w bezpiecznym kręgu sprawdzonych kanałów i stałych gości.

Ciekawym zagadnieniem mogą okazać zwyczaje potencjalnych odbiorców. Dla wielu z nas naturalne jest otwarcie skrzynki mailowej zaraz po przyjściu do pracy. W tym przypadku mailing okaże się świetnym rozwiązaniem – mail czeka na nas cierpliwie i nie ma możliwości, że umknie w natłoku innych informacji.

Related

Znalezienie właściwej pracy aktualnie nie jest już tak dużym wyzwaniem, jak miało to miejsce jeszcze...

https://dajplus.pl/ogrzewacz-tarasowy-nowa-era-komfortu-na-swiezym-powietrzu/ https://atmlive.pl/niezapomniane-chwile-na-tarasie-odkryj-tajemnice-ogrzewania-gazowego/ https://aaron.net.pl/magiczny-klimat-tarasu-sekret-stojacy-za-ogrzewaczem-gazowym/