Corocznie masa studentów opuszczających mury uczelni staje przed niełatwym zadaniem znalezienia pracy. Wielu z nich marzy o błyskotliwej karierze w dużej agencji reklamowej albo dziale marketingu w renomowanej firmie. Okazuje się jednak, że wysłanie CV nie wystarcza, aby spełnić marzenie o satysfakcjonującej, dobrze płatnej pracy. Jak pomóc swojemu szczęściu? Sprawdź!
Nie przegap szansy!
Niestety, dyplom z wyróżnieniem nie daje gwarancji zatrudnienia. Zmarnowałeś pięć lat studiów na bierne uczestnictwo w wykładach i imprezy? W takim razie możesz się rozczarować. Znacznie większą szansę na zdobycie wymarzonej posady mają osoby, które poszerzały teoretyczną wiedze wyniesioną z sali wykładowej na stażach i praktykach. To właśnie aktywna postawa, doświadczenie w pracy i poznanie specyfiki branży przykuwają uwagę potencjalnego pracodawcy znacznie bardziej niż informacja o tym, że obroniłeś swoją pracę na piątkę.
Szkolenia social media – inwestycja w siebie
W pracy znacznie bardziej niż teoretyczna wiedza z książek sprawdzają się praktyczne umiejętności. Szansę na ich zdobycie dają liczne kursy i szkolenia. Wśród studentów i osób szukających pracy w branży reklamowej szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się szkolenia social media. Cenione firmy szkoleniowe oferują kursy w standardowej formie albo szkolenia online.
Wiedza o branży
Reklama jest specyficzną i bardzo dynamiczną branżą, w której sukces odnoszą przede wszystkim pasjonaci z głową na karku. Możesz mieć pewność, że na rozmowie kwalifikacyjnej Twoja wiedza na temat najlepszych kreacji, kultowych sloganów czy najnowszych trendów zostanie zweryfikowana. Skąd czerpać wiedzę? W sieci znajdziesz wiele portali branżowych, a na półkach sklepowych – czasopism, które z pewnością dostarczą Ci inspiracji i poszerzą Twoją wiedzę.