Jak dobrze zorganizować imprezę integracyjną?

Dobrze zorganizowana impreza firmowa to nie tylko sposób na integracje, ale także na naładowanie akumulatorów. Pozostaje tylko pytanie, jak się przygotować do takiego zadania.

Zapytaj pracowników o zdanie

Team building nie zadziała, jeśli swojego teamu nie zapytasz o zdanie. Nie narzucaj od razu i zbyt nachalnie swoich pomysłów, zamiast tego podpytaj pracowników, co rzeczywiście chcieliby robić. Oczywiście zdań zapewne będzie tyle ilu ludzi, ale sam fakt, że postarałeś się poznać poglądy swoich podwładnych na pewno zostanie doceniony, nawet jeśli koniec końców zdecydujesz się na coś zupełnie innego.

Dobre miejsce to połowa sukcesu

Wybór odpowiedniego miejsca to połowa sukcesu. Oczywiście, organizując imprezy firmowe pod Warszawą i w pobliżu innych dużych ośrodków miejskich mamy trochę większy wybór, ale nie znaczy to, że w głuszy nie można znaleźć ciekawych lokalizacji. Zanim zdecydujesz się na konkretny lokal, koniecznie go odwiedź. Najlepiej wszystko zweryfikować osobiście, żeby uniknąć późniejszych rozczarowań.

Wybierz firmę eventową, której możesz zaufać

To, czy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik i rzeczywiście będzie wyglądać tak jak w folderze reklamowym, zależy od tego, czy rozsądnie wybierzesz firmę eventową. Sprawdź dokładnie opinie i podpytaj znajomych, czy ktoś już nie organizował podobnej imprezy. Doświadczenia krewnych i znajomych są w takiej sytuacji bezcenne, a jeśli akurat nikt się wcześniej nie angażował w organizację eventu dla pracowników, pamiętaj, że internet jest niezawodnym źródłem informacji.

Related

Znalezienie właściwej pracy aktualnie nie jest już tak dużym wyzwaniem, jak miało to miejsce jeszcze...