W Polsce coraz częściej rezygnuje się z wystawnych wesel, zazwyczaj trwających nawet dwa dni i z obecnością ponad setki gości. Zamiast tego znacznie częściej wybierane są niewielkie przyjęcia po ceremonii ślubnej, organizowane w hotelowych restauracjach czy kawiarniach. Takie rozwiązanie pozwala na spore oszczędności oraz świętowanie do wieczora – po przyjęciu zaproszeni gości rozchodzą się do domów, a para młoda może spokojnie spędzić pierwszy wieczór jako małżeństwo razem. Jak wygląda organizacja tego rodzaju przyjęć?
Znajdź odpowiednią restaurację
Podstawowym problemem jest znalezienie odpowiedniego miejsca. W polskich miastach na szczęście nie brak restauracji oraz hoteli, które umożliwiają zorganizowanie przyjęcia w swoich salach. Pierwsze spotkanie z managerem polega na wspólnym ustaleniu daty, liczby gości, godzin trwania przyjęcia. Po zapłaceniu zadatku możliwe jest wybranie odpowiedniego menu – zazwyczaj kucharze restauracyjni pozwalają na wybieranie pomiędzy kilkoma opcjami menu, zawierającymi zarówno dania kuchni polskiej, jak i zagranicznej.
Kolejnym ważnym zagadnieniem jest wystrój sali – tym zajmują się zazwyczaj pracownicy. W czasie trwania przyjęcia nie musimy martwić się o porządek na stołach – tym również zajmują się kelnerzy zatrudnieni w restauracji.
Czytaj więcej na hotellord.pl.