Ossa zatrudnia nowego Dyrektora Sprzedaży

Nie tak dawno temu polskie media obiegły fałszywe informacje o wielkich problemach finansowych Grupy Trip , właściciela m.in. jednego z najładniej położonych luksusowych hoteli w Polsce – Hotelu Ossa. Tymczasem, jak podaje money.pl w wywiadzie z prezesem zarządu Grupy Trip Małgorzatą Chechlińską, Hotel Ossa działa i będzie działał dalej, a najlepszym tego dowodem jest powołanie na Dyrektora Sprzedaży Michała Bieniasa – odpowiednią osobę na odpowiednie stanowisko.

Michał Bienias ma ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży, a jego ostatnie 9 lat pracy zawodowej zwiazane było stricte z hotelarstwem. Michał Bienias pracował w działach sprzedażowych w polskich i międzynarodowych sieciach hotelarskich – m.in. Vienna House, Accor, CFI Hotels. Był Dyrektorem Sprzedaży m.in. w Novotel Warszawa Centrum, Warsaw Plaza Hotel oraz Dyrektorem ds. Rozwoju Sprzedaży Hoteli Arche. Duże doświadczenie w branży oraz ukończone szkolenia z zarządzania w hotelarstwie (m.in. program rozwoju managerów hotelarstwa Accor Hungary Academy w Budapeszcie) dają nadzieję, że Hotel Ossa ponownie stanie się liderem w swojej kategorii oraz regionie tym bardziej, że obecny sezon zapowiada się wyjątkowo urodzajnie dla polskiego hotelarstwa.

Jak podają różne źródła branża hotelowa w Polsce przeżywa obecnie rozkwit, a przychody na pokój za ubiegły rok wzrosły o 11% co daje Polsce czołowe miejsce pod tym względem na tle innych państw Europy. Do ponad 2600 skategoryzowanych hoteli w naszym kraju w tym roku dołączy prawie kolejna setka obiektów budowanych przede wszystkim w dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Łodzi. Jednak nie sam standard czy lokalizacja zdecydują o powodzeniu danego hotelu. Specjaliści w tej kwestii są zgodni – zarządzający obiektami muszą wyjść na przeciw preferencjom i fantazjom gości, zaskoczyć ich czymś nowym, niepowtarzalnym w innym hotelu tak – by zapamiętali dany wyjazd na dłużej. Tutaj pole do popisu mają przede wszystkich managerowie oraz specjaliści od sprzedaży – oryginalna oferta hotelu to będzie prawdziwy klucz do sukcesu w tym i w następnych sezonach turystycznych.

Related